Strandmølleskolen

DIGITAL KOMMUNIKATION

Traditionsrig skole på vej mod fremtiden

Udfordring

Strandmølleskolen i Assens har sat gang i en ambitiøs strategi frem mod 2030.
Hvordan bevares skolens ånd og traditioner på vejen mod 2030?
Hvilke nødvendige skridt skal tages på vejen derhen?
Hvordan sikrer skolen sig, at de stærke værdier leves, udvikles og udtrykkes i takt med transformationen? 

Opgaven

Fingerspitz blev bedt om at udstikke en kreativ kurs på kommunikationen og være en sparringspartner på opbygning af skolens brand. Opgaven var at skabe en bæredygtig retning på de kommende års kommunikationsindsatser, som ikke blokerer for strategiske tiltag og nye muligheder.

Koncept

Plads til en god begyndelse

Med konceptet “Plads til …” har Fingerspitz udviklet et værdibaseret koncept, der skaber kommunikativt særkende og rammer. Den gør det enkelt at udtrykke holdninger og visioner og sammen med et vitaliseret visuelt univers udgør konceptet fundamentet al kommunikation.

Sådan gjorde vi

Brandplatform     Kommunikationskoncept     Kreativt univers     Online markedsføring     Contentguide     Videofilm og animationer

ANDRE CASES

Hjulby CNC Turning

Digital kommunikation

Odense Letbane

Kreative koncepter

Danske Digterruter

Digital kommunikation

HJHansen Genvinding

Kreative koncepter

Paw Sko

Kreative koncepter

HF & VUC Klar

Kreative koncepter

Strandmølleskolen

Digital kommunikation

China Experience

Kreative koncepter

Kulturmaskinen

Kreative koncepter

Slagter Lampe

Kreative koncepter

H.C. Andersen Fonden

Digital kommunikation

Heiko Stumbeck

Kreative koncepter

Scankab

Kreative koncepter

Sega

Digital kommunikation

God Morgen®

Digital kommunikation

Orkla Foods Danmark

Kreative koncepter

Gym Fyn

Digital kommunikation

God Morgen®

Kreative koncepter

Løgismose

Branding og strategi