Strandmølleskolen
Traditionsrig skole på vej mod fremtiden
Udfordring
Strandmølleskolen i Assens har sat gang i en ambitiøs strategi frem mod 2030.
Hvordan bevares skolens ånd og traditioner på vejen mod 2030?
Hvilke nødvendige skridt skal tages på vejen derhen?
Hvordan sikrer skolen sig, at de stærke værdier leves, udvikles og udtrykkes i takt med transformationen?
Opgaven
Fingerspitz blev bedt om at udstikke en kreativ kurs på kommunikationen og være en sparringspartner på opbygning af skolens brand. Opgaven var at skabe en bæredygtig retning på de kommende års kommunikationsindsatser, som ikke blokerer for strategiske tiltag og nye muligheder.
Koncept
Plads til en god begyndelse
Med konceptet “Plads til …” har Fingerspitz udviklet et værdibaseret koncept, der skaber kommunikativt særkende og rammer. Den gør det enkelt at udtrykke holdninger og visioner og sammen med et vitaliseret visuelt univers udgør konceptet fundamentet al kommunikation.
Sådan gjorde vi
Brandplatform Kommunikationskoncept Kreativt univers Online markedsføring Contentguide Videofilm og animationer
ANDRE CASES
Paw sko
Effimat Storage Technology A/S
Tænder for livet
Audu
Steffen Sten
Roll-O-Matic
Fjernvarme Fyn
BDL
Hjulby CNC Turning
CPH Skabe
DriveClever
Odense Letbane
Bowl'n'Fun
Danske Digterruter
HJHansen Genvinding
Koppenbjerg Emballage
HF & VUC Klar
Strandmølleskolen
China Experience
Kulturmaskinen
Slagter Lampe
H.C. Andersen Fonden
Scankab
Sega
God Morgen®
Orkla Foods Danmark
Gym Fyn
God Morgen®
Løgismose
Heiko Stumbeck