HJHansen Genvinding
Fra skrothandler til bæredygtig guldgraver
Udfordring
Hvordan kombinerer vi purpose og profit i en brandingplatform for en B2B-aktør som HJHansen Genvindingsindustri?
Indsigt
Affald betragtes som verdens syvende ressource – som morgendagens råvare.
Koncept
Vi udvinder næste generations guld
Forædlingens kunst har altid kendetegnet HJHansen – længe før recycling kom på alles læber. Brandplatformen understøtter, at genvindingsvirksomheden arbejder strategisk med verdensmål og omsætter dem til forretning.
Mogens Bach Christensen, CEO hos HJHansen
”Fingerspitz har revitaliseret vores brandplatform og skabt vores nye visuelle identitet, der afspejler, at HJHansen er en af de største og førende genvindingsvirksomheder i Norden. Værdien for os ligger i markedskommunikation, og den har samtidig styrket den interne stolthed”.
Sådan kom vi i mål
Research Workshop Brandplatform Kommunikationsstrategi Vitalisering af logo Visuelt univers Værdiløfte Webdesign og -udvikling Designguide SoMe-guide Messestand
En omfattende og anvendelig brand- og designguide sikrer en konsistent og håndterbar kommunikation, når kunden selv sidder med den daglige drift
ANDRE CASES
Paw sko
Effimat Storage Technology A/S
Tænder for livet
Audu
Steffen Sten
Roll-O-Matic
Fjernvarme Fyn
BDL
Hjulby CNC Turning
CPH Skabe
DriveClever
Odense Letbane
Bowl'n'Fun
Danske Digterruter
HJHansen Genvinding
Koppenbjerg Emballage
HF & VUC Klar
Strandmølleskolen
China Experience
Kulturmaskinen
Slagter Lampe
H.C. Andersen Fonden
Scankab
Sega
God Morgen®
Orkla Foods Danmark
Gym Fyn
God Morgen®
Løgismose
Heiko Stumbeck