HJHansen Genvinding

KREATIVE KONCEPTER

Fra skrothandler til bæredygtig guldgraver

Udfordring

Hvordan kombinerer vi purpose og profit i en brandingplatform for en B2B-aktør som HJHansen Genvindingsindustri?

Indsigt

Affald betragtes som verdens syvende ressource – som morgendagens råvare.

Koncept

Vi udvinder næste generations guld

Forædlingens kunst har altid kendetegnet HJHansen – længe før recycling kom på alles læber. Brandplatformen understøtter, at genvindingsvirksomheden arbejder strategisk med verdensmål og omsætter dem til forretning.

Mogens Bach Christensen, CEO hos HJHansen

”Fingerspitz har revitaliseret vores brandplatform og skabt vores nye visuelle identitet, der afspejler, at HJHansen er en af de største og førende genvindingsvirksomheder i Norden. Værdien for os ligger i markedskommunikation, og den har samtidig styrket den interne stolthed”.

Sådan kom vi i mål

Research       Workshop       Brandplatform       Kommunikationsstrategi       Vitalisering af logo       Visuelt univers       Værdiløfte       Webdesign og -udvikling       Designguide       SoMe-guide       Messestand

En omfattende og anvendelig brand- og designguide sikrer en konsistent og håndterbar kommunikation, når kunden selv sidder med den daglige drift

ANDRE CASES

Hjulby CNC Turning

Digital kommunikation

Odense Letbane

Kreative koncepter

Danske Digterruter

Digital kommunikation

HJHansen Genvinding

Kreative koncepter

Paw Sko

Kreative koncepter

HF & VUC Klar

Kreative koncepter

Strandmølleskolen

Digital kommunikation

China Experience

Kreative koncepter

Kulturmaskinen

Kreative koncepter

Slagter Lampe

Kreative koncepter

H.C. Andersen Fonden

Digital kommunikation

Heiko Stumbeck

Kreative koncepter

Scankab

Kreative koncepter

Sega

Digital kommunikation

God Morgen®

Digital kommunikation

Orkla Foods Danmark

Kreative koncepter

Gym Fyn

Digital kommunikation

God Morgen®

Kreative koncepter

Løgismose

Branding og strategi