HJHansen Genvinding

KREATIVE KONCEPTER

Fra skrothandler til bæredygtig guldgraver

Udfordring

Hvordan kombinerer vi purpose og profit i en brandingplatform for en B2B-aktør som HJHansen Genvindingsindustri?

Indsigt

Affald betragtes som verdens syvende ressource – som morgendagens råvare.

Koncept

Vi udvinder næste generations guld

Forædlingens kunst har altid kendetegnet HJHansen – længe før recycling kom på alles læber. Brandplatformen understøtter, at genvindingsvirksomheden arbejder strategisk med verdensmål og omsætter dem til forretning.

Mogens Bach Christensen, CEO hos HJHansen

”Fingerspitz har revitaliseret vores brandplatform og skabt vores nye visuelle identitet, der afspejler, at HJHansen er en af de største og førende genvindingsvirksomheder i Norden. Værdien for os ligger i markedskommunikation, og den har samtidig styrket den interne stolthed”.

Sådan kom vi i mål

Research       Workshop       Brandplatform       Kommunikationsstrategi       Vitalisering af logo       Visuelt univers       Værdiløfte       Webdesign og -udvikling       Designguide       SoMe-guide       Messestand

En omfattende og anvendelig brand- og designguide sikrer en konsistent og håndterbar kommunikation, når kunden selv sidder med den daglige drift