God Morgen®
God Morgen fra Rynkeby – skarp på økologi

Udfordring

Mange forbrugere tager det nærmest som en selvfølge, at mærkevarer indenfor juice er økologiske. Men sådan er det ikke altid. Rynkebys God Morgen® økoserie differentierer sig netop på dette parameter, og det skal markedsføringen bygge på.
Koncept

1ØØ % frugt. 1ØØ % morgenlækker.
På en letgenkendelig og grafisk legende måde har vi opfundet en måde at sige økologi på, som bygger God Morgen® brandets præference op.

Simone Lunde Udsen, Product Manager, God Morgen.
Fingerspitz har lavet et kreativt koncept, der går tættere på produktet og dets egenskaber – især økologien – end tidligere kampagner har formået.
Sådan kom vi i mål
Indsigter Konceptudvikling Kampagnekoncepter Kampagneudvikling Eksekvering POS Outdoor Content creation Online performance Radio sponsoring
ANDRE CASES
Fjernvarme Fyn
BDL
Hjulby CNC Turning
Odense Letbane
Bowl'n'Fun
Danske Digterruter
HJHansen Genvinding
Koppenbjerg Emballage
Paw Sko
HF & VUC Klar
Strandmølleskolen
China Experience
Kulturmaskinen
Slagter Lampe
H.C. Andersen Fonden
Scankab
Sega
God Morgen®
Orkla Foods Danmark
Gym Fyn
God Morgen®
Løgismose
Heiko Stumbeck