God Morgen®
God Morgen fra Rynkeby – skarp på økologi

Udfordring

Mange forbrugere tager det nærmest som en selvfølge, at mærkevarer indenfor juice er økologiske. Men sådan er det ikke altid. Rynkebys God Morgen® økoserie differentierer sig netop på dette parameter, og det skal markedsføringen bygge på.
Koncept

1ØØ % frugt. 1ØØ % morgenlækker.
På en letgenkendelig og grafisk legende måde har vi opfundet en måde at sige økologi på, som bygger God Morgen® brandets præference op.

Simone Lunde Udsen, Product Manager, God Morgen.
Fingerspitz har lavet et kreativt koncept, der går tættere på produktet og dets egenskaber – især økologien – end tidligere kampagner har formået.
Sådan kom vi i mål
Indsigter Konceptudvikling Kampagnekoncepter Kampagneudvikling Eksekvering POS Outdoor Content creation Online performance Radio sponsoring
ANDRE CASES
Roll-O-Matic
Steffen Sten
Audu
Fjernvarme Fyn
BDL
Hjulby CNC Turning
Odense Letbane
DriveClever
CPH Skabe
Bowl'n'Fun
Danske Digterruter
HJHansen Genvinding
Koppenbjerg Emballage
Paw Sko
HF & VUC Klar
Strandmølleskolen
China Experience
Kulturmaskinen
Slagter Lampe
H.C. Andersen Fonden
Scankab
Sega
God Morgen®
Orkla Foods Danmark
Gym Fyn
God Morgen®
Løgismose
Heiko Stumbeck