God Morgen®

KAMPAGNEKONCEPTER

God Morgen fra Rynkeby – skarp på økologi

Udfordring

Mange forbrugere tager det nærmest som en selvfølge, at mærkevarer indenfor juice er økologiske. Men sådan er det ikke altid. Rynkebys God Morgen® økoserie differentierer sig netop på dette parameter, og det skal markedsføringen bygge på. 

Koncept

1ØØ % frugt. 1ØØ % morgenlækker.

På en letgenkendelig og grafisk legende måde har vi opfundet en måde at sige økologi på, som bygger God Morgen® brandets præference op. 

Simone Lunde Udsen, Product Manager, God Morgen.

Fingerspitz har lavet et kreativt koncept, der går tættere på produktet og dets egenskaber – især økologien – end tidligere kampagner har formået.

Sådan kom vi i mål

Indsigter       Konceptudvikling       Kampagnekoncepter       Kampagneudvikling       Eksekvering       POS       Outdoor       Content creation       Online performance       Radio sponsoring