Slagter Lampe

Ærligt håndværk, det kan smages – og ses

Udfordring

”Slagteren” er rykket ind i supermarkedet, hvor udvalget af pølser ligger side om side i køledisken. Det stiller krav om at skille sig ud som premium-brand i et prispresset marked. Opgaven til Fingerspitz var at skabe et emballagedesign og en revitaliseret visuel identitet. 

Indsigt

Danmarks bedste grillpølse er Slagter Lampes. Det har det sønderjyske pølsemageri flere internationale smagsdommeres ord for. Slagter Lampes pølser vinder den ene guldmedalje efter den anden. Ikke kun i Danmark, men også i Tyskland.  

Koncepter

Ægte håndværk er guld værd 

Slagter Lampe nørder med smag, konsistens og råvarer – med en ufravigelig respekt for det gamle slagterhåndværk, der nu perfektioneres af tredje generation. Kompromisløsheden kalder på sit eget unikke kvalitetsstempel, som Fingerspitz har gjort til et fast element af sortimentets emballagedesign. Som del af en grafisk storytelling signalerer det, at Slagter Lampe tilhører den absolutte danske pølsetop. 

Sådan kommer vi i mål

Visuel identitet       Brandplatform       Emballagedesign       Kampagnekoncept       Webdesign       Annoncering       Websiteudvikling       Digitale kampagner       Content creation

ANDRE CASES

Hjulby CNC Turning

Digital kommunikation

Odense Letbane

Kreative koncepter

Danske Digterruter

Digital kommunikation

HJHansen Genvinding

Kreative koncepter

Koppenbjerg Emballage

Digital kommunikation

Paw Sko

Kreative koncepter

HF & VUC Klar

Kreative koncepter

Strandmølleskolen

Digital kommunikation

China Experience

Kreative koncepter

Kulturmaskinen

Kreative koncepter

Slagter Lampe

Kreative koncepter

H.C. Andersen Fonden

Digital kommunikation

Heiko Stumbeck

Kreative koncepter

Scankab

Kreative koncepter

Sega

Digital kommunikation

God Morgen®

Digital kommunikation

Orkla Foods Danmark

Kreative koncepter

Gym Fyn

Digital kommunikation

God Morgen®

Kreative koncepter

Løgismose

Branding og strategi