China Experience

China Experience får dig frem

Udfordring

China Experience er thought leader på viden om Kina og det kinesiske marked. De specialiserer sig i at planlægge og udbyde forretnings- og studieorienterede læringsture i Kina. Udfordringen til Fingerspitz var at give kommunikationen et løft og gøre op med de antagelser i markedet, hvor China Experience bliver opfattet som et rejsebureau og tilføre tydeligere videns- og udviklingsfordele i kommunikationen.

Indsigt

China Experience sælger ikke rejser. De tilbyder business-relaterede indsigter erfaret gennem oplevelser i Kina. 

Koncept

We will get you there

Fingerspitz udviklede den nye positionering for China Experience, som lyder: Insights for future business med kommunikationskonceptet: ”We will get you there”.

Sådan kom vi i mål

Research     Workshop     Brand DNA     Visuel identitet
Payoff     Budskaber     Animation     Designguide

Vi fik kortlagt China Experiences Brand DNA og defineret deres kerneydelser. Derigennem fik vi udformet mere præcis og relevant kommunikation.

ANDRE CASES

Hjulby CNC Turning

Digital kommunikation

Odense Letbane

Kreative koncepter

Danske Digterruter

Digital kommunikation

HJHansen Genvinding

Kreative koncepter

Koppenbjerg Emballage

Digital kommunikation

Paw Sko

Kreative koncepter

HF & VUC Klar

Kreative koncepter

Strandmølleskolen

Digital kommunikation

China Experience

Kreative koncepter

Kulturmaskinen

Kreative koncepter

Slagter Lampe

Kreative koncepter

H.C. Andersen Fonden

Digital kommunikation

Heiko Stumbeck

Kreative koncepter

Scankab

Kreative koncepter

Sega

Digital kommunikation

God Morgen®

Digital kommunikation

Orkla Foods Danmark

Kreative koncepter

Gym Fyn

Digital kommunikation

God Morgen®

Kreative koncepter

Løgismose

Branding og strategi