China Experience
China Experience får dig frem
Udfordring

China Experience er thought leader på viden om Kina og det kinesiske marked. De specialiserer sig i at planlægge og udbyde forretnings- og studieorienterede læringsture i Kina. Udfordringen til Fingerspitz var at give kommunikationen et løft og gøre op med de antagelser i markedet, hvor China Experience bliver opfattet som et rejsebureau og tilføre tydeligere videns- og udviklingsfordele i kommunikationen.
Indsigt

China Experience sælger ikke rejser. De tilbyder business-relaterede indsigter erfaret gennem oplevelser i Kina.
Koncept

We will get you there
Fingerspitz udviklede den nye positionering for China Experience, som lyder: Insights for future business med kommunikationskonceptet: ”We will get you there”.
Sådan kom vi i mål
Research Workshop Brand DNA Visuel identitet
Payoff Budskaber Animation Designguide

Vi fik kortlagt China Experiences Brand DNA og defineret deres kerneydelser. Derigennem fik vi udformet mere præcis og relevant kommunikation.
ANDRE CASES
Roll-O-Matic
Steffen Sten
Audu
Fjernvarme Fyn
BDL
Hjulby CNC Turning
Odense Letbane
DriveClever
CPH Skabe
Bowl'n'Fun
Danske Digterruter
HJHansen Genvinding
Koppenbjerg Emballage
Paw Sko
HF & VUC Klar
Strandmølleskolen
China Experience
Kulturmaskinen
Slagter Lampe
H.C. Andersen Fonden
Scankab
Sega
God Morgen®
Orkla Foods Danmark
Gym Fyn
God Morgen®
Løgismose
Heiko Stumbeck