Kulturmaskinen

KREO får legebarnet frem i sommerferien

Udfordring

Kulturmaskinen i Odense tilbyder forskellige aktiviteter til børn og unge i sommerferien. Camps til fordybelse, værksteder til udforskelse, koncerter til nydelse og legeaktiviteter til fornøjelse. De havde brug for et grafisk design til plakater, programmer og diverse on-site-materialer. Nårh ja, og forresten så havde de kun få dage til at få det udviklet i …

Indsigt

Som kulturinstitution har man stor gavn af en engagerende, dynamisk og håndtérbar visuel identitet, der kan rumme og tilpasses aktiviteter på tværs af alder, årstid og indhold.

Koncepter

KREO
Kreativ Festival Odense

Fingerspitz skabte et koncept, der kan favne Kulturmaskinens børne- og ungeaktiviteter året rundt og givet dem et grafisk univers, der er meget fleksibelt og kan udvikle sig over tid.
Vi kaldte det KREO – Kreativ festival Odense

Sådan kommer vi i mål

Erfaring       Hastighed       Kreativitet

Det specialdesignede logo er udviklet til at man skal eksperimentere med det, lege med det og bruge det på nye, sjove, udfordrende og frem for alt kreative måder.

ANDRE CASES

Hjulby CNC Turning

Digital kommunikation

Odense Letbane

Kreative koncepter

Danske Digterruter

Digital kommunikation

HJHansen Genvinding

Kreative koncepter

Koppenbjerg Emballage

Digital kommunikation

Paw Sko

Kreative koncepter

HF & VUC Klar

Kreative koncepter

Strandmølleskolen

Digital kommunikation

China Experience

Kreative koncepter

Kulturmaskinen

Kreative koncepter

Slagter Lampe

Kreative koncepter

H.C. Andersen Fonden

Digital kommunikation

Heiko Stumbeck

Kreative koncepter

Scankab

Kreative koncepter

Sega

Digital kommunikation

God Morgen®

Digital kommunikation

Orkla Foods Danmark

Kreative koncepter

Gym Fyn

Digital kommunikation

God Morgen®

Kreative koncepter

Løgismose

Branding og strategi