Kulturmaskinen
KREO får legebarnet frem i sommerferien
Udfordring
Kulturmaskinen i Odense tilbyder forskellige aktiviteter til børn og unge i sommerferien. Camps til fordybelse, værksteder til udforskelse, koncerter til nydelse og legeaktiviteter til fornøjelse. De havde brug for et grafisk design til plakater, programmer og diverse on-site-materialer. Nårh ja, og forresten så havde de kun få dage til at få det udviklet i …
Indsigt
Som kulturinstitution har man stor gavn af en engagerende, dynamisk og håndtérbar visuel identitet, der kan rumme og tilpasses aktiviteter på tværs af alder, årstid og indhold.
Koncepter
KREO
Kreativ Festival Odense
Fingerspitz skabte et koncept, der kan favne Kulturmaskinens børne- og ungeaktiviteter året rundt og givet dem et grafisk univers, der er meget fleksibelt og kan udvikle sig over tid.
Vi kaldte det KREO – Kreativ festival Odense
Sådan kommer vi i mål
Erfaring Hastighed Kreativitet
Det specialdesignede logo er udviklet til at man skal eksperimentere med det, lege med det og bruge det på nye, sjove, udfordrende og frem for alt kreative måder.
ANDRE CASES
Paw sko
Effimat Storage Technology A/S
Tænder for livet
Audu
Steffen Sten
Roll-O-Matic
Fjernvarme Fyn
BDL
Hjulby CNC Turning
CPH Skabe
DriveClever
Odense Letbane
Bowl'n'Fun
Danske Digterruter
HJHansen Genvinding
Koppenbjerg Emballage
HF & VUC Klar
Strandmølleskolen
China Experience
Kulturmaskinen
Slagter Lampe
H.C. Andersen Fonden
Scankab
Sega
God Morgen®
Orkla Foods Danmark
Gym Fyn
God Morgen®
Løgismose
Heiko Stumbeck