God Morgen®
Reducering af CPM gennem gamification og data
Udfordring
Hvordan optimerer vi en i forvejen godt kørende kampagne til Rynkeby God Morgen®?
Løsning
Med gamification i form af et Lead:Famly spil fik vi deltagere fra målgruppen til at svare på spørgsmål, der gav os indsigt i individuelle præferencer. Spillerne svarede på en række spørgsmål, som vi efterfølgende kunne bruge til en retargeting-strategi. Med gamification fik vi kundespecifikke data, der berigede vores almindelige targeting muligheder fra Facebook.
Fingerspitz reducerede CPM (Cost Per Thousand) med -77% gennem kvalificering af data.
Sådan kom vi i mål
Indsigter Spiludvikling Kampagneudvikling Eksekvering & optimering
ANDRE CASES
Paw sko
Effimat Storage Technology A/S
Tænder for livet
Audu
Steffen Sten
Roll-O-Matic
Fjernvarme Fyn
BDL
Hjulby CNC Turning
CPH Skabe
DriveClever
Odense Letbane
Bowl'n'Fun
Danske Digterruter
HJHansen Genvinding
Koppenbjerg Emballage
HF & VUC Klar
Strandmølleskolen
China Experience
Kulturmaskinen
Slagter Lampe
H.C. Andersen Fonden
Scankab
Sega
God Morgen®
Orkla Foods Danmark
Gym Fyn
God Morgen®
Løgismose
Heiko Stumbeck