God Morgen®
Reducering af CPM gennem gamification og data
Udfordring

Hvordan optimerer vi en i forvejen godt kørende kampagne til Rynkeby God Morgen®?
Løsning

Med gamification i form af et Lead:Famly spil fik vi deltagere fra målgruppen til at svare på spørgsmål, der gav os indsigt i individuelle præferencer. Spillerne svarede på en række spørgsmål, som vi efterfølgende kunne bruge til en retargeting-strategi. Med gamification fik vi kundespecifikke data, der berigede vores almindelige targeting muligheder fra Facebook.

Fingerspitz reducerede CPM (Cost Per Thousand) med -77% gennem kvalificering af data.

Sådan kom vi i mål
Indsigter Spiludvikling Kampagneudvikling Eksekvering & optimering
ANDRE CASES
Roll-O-Matic
Steffen Sten
Audu
Fjernvarme Fyn
BDL
Hjulby CNC Turning
Odense Letbane
DriveClever
CPH Skabe
Bowl'n'Fun
Danske Digterruter
HJHansen Genvinding
Koppenbjerg Emballage
Paw Sko
HF & VUC Klar
Strandmølleskolen
China Experience
Kulturmaskinen
Slagter Lampe
H.C. Andersen Fonden
Scankab
Sega
God Morgen®
Orkla Foods Danmark
Gym Fyn
God Morgen®
Løgismose
Heiko Stumbeck