Slagter Lampe
Ærligt håndværk, det kan smages – og ses
Udfordring
”Slagteren” er rykket ind i supermarkedet, hvor udvalget af pølser ligger side om side i køledisken. Det stiller krav om at skille sig ud som premium-brand i et prispresset marked. Opgaven til Fingerspitz var at skabe et emballagedesign og en revitaliseret visuel identitet.
Indsigt
Danmarks bedste grillpølse er Slagter Lampes. Det har det sønderjyske pølsemageri flere internationale smagsdommeres ord for. Slagter Lampes pølser vinder den ene guldmedalje efter den anden. Ikke kun i Danmark, men også i Tyskland.
Koncepter
Ægte håndværk er guld værd
Slagter Lampe nørder med smag, konsistens og råvarer – med en ufravigelig respekt for det gamle slagterhåndværk, der nu perfektioneres af tredje generation. Kompromisløsheden kalder på sit eget unikke kvalitetsstempel, som Fingerspitz har gjort til et fast element af sortimentets emballagedesign. Som del af en grafisk storytelling signalerer det, at Slagter Lampe tilhører den absolutte danske pølsetop.
Sådan kommer vi i mål
Visuel identitet Brandplatform Emballagedesign Kampagnekoncept Webdesign Annoncering Websiteudvikling Digitale kampagner Content creation
ANDRE CASES
Paw sko
Effimat Storage Technology A/S
Tænder for livet
Audu
Steffen Sten
Roll-O-Matic
Fjernvarme Fyn
BDL
Hjulby CNC Turning
CPH Skabe
DriveClever
Odense Letbane
Bowl'n'Fun
Danske Digterruter
HJHansen Genvinding
Koppenbjerg Emballage
HF & VUC Klar
Strandmølleskolen
China Experience
Kulturmaskinen
Slagter Lampe
H.C. Andersen Fonden
Scankab
Sega
God Morgen®
Orkla Foods Danmark
Gym Fyn
God Morgen®
Løgismose
Heiko Stumbeck