God Morgen®
God Morgen fra Rynkeby – skarp på økologi
Udfordring
Mange forbrugere tager det nærmest som en selvfølge, at mærkevarer indenfor juice er økologiske. Men sådan er det ikke altid. Rynkebys God Morgen® økoserie differentierer sig netop på dette parameter, og det skal markedsføringen bygge på.
Koncept
1ØØ % frugt. 1ØØ % morgenlækker.
På en letgenkendelig og grafisk legende måde har vi opfundet en måde at sige økologi på, som bygger God Morgen® brandets præference op.
Simone Lunde Udsen, Product Manager, God Morgen.
Fingerspitz har lavet et kreativt koncept, der går tættere på produktet og dets egenskaber – især økologien – end tidligere kampagner har formået.
Sådan kom vi i mål
Indsigter Konceptudvikling Kampagnekoncepter Kampagneudvikling Eksekvering POS Outdoor Content creation Online performance Radio sponsoring
ANDRE CASES
Paw sko
Effimat Storage Technology A/S
Tænder for livet
Audu
Steffen Sten
Roll-O-Matic
Fjernvarme Fyn
BDL
Hjulby CNC Turning
CPH Skabe
DriveClever
Odense Letbane
Bowl'n'Fun
Danske Digterruter
HJHansen Genvinding
Koppenbjerg Emballage
HF & VUC Klar
Strandmølleskolen
China Experience
Kulturmaskinen
Slagter Lampe
H.C. Andersen Fonden
Scankab
Sega
God Morgen®
Orkla Foods Danmark
Gym Fyn
God Morgen®
Løgismose
Heiko Stumbeck