- Brandplatform
- Nyt visuelt univers
- Loyalitetsprogram
- Email-marketing
- Digital sparring og rådgivning
- Udvikling af brugerrejser
- Design af webshop, frontend
- Digital markedsføring
- Serverside tracking
Digitalisering af Paw Sko
I 2023 lancerede Paw Sko en webshop. Milepælen var resultatet af 1,5 års intensivt arbejde med at modernisere virksomhedens it-platform, inklusive et nyt kassesystem, lagerstyring og dataopsamling.
Fingerspitz var fast partner for Paw Skos marketingafdeling gennem hele processen. Fra strategiudvikling og taktik til sparring, rådgivning og test var Fingerspitz involveret i alle aspekter. Fingerspitz skabte desuden et nyt strategisk og visuelt fundament, som formede kommunikationen på den nye digitale platform.
Med et nyt digitalt fundament er Paw Sko nu fuldt rustet til at møde markedets krav om synlighed, brugervenlighed og fleksibilitet.
Ny brandplatform
Hele familiens skobutik. Hvordan viser vi det?
Paw Sko har valgt at bruge helt almindelige danske familier som modeller i sin branding for at skabe en tættere relation til sine målgrupper. Stilen er uhøjtidelig, personlig – og genkendelig.
Tilgang til design og kommunikation
- Enkle principper, som kan varieres og udvikles
- Klar sammenhæng mellem digital, print og butik
- Differentiering til konkurrenter
- Mere personlighed og særkende
Jacob Dahm, marketingchef Paw Sko
“Samarbejdet med Fingerspitz omkring vores digitale transformation og opbygning af webshop for Paw Sko har kørt lige efter bogen – præcis som jeg håbede og forventede det. Vores mangeårige samarbejde har nemlig skabt den solide tillid og forståelse, der dagligt gør en forskel for mig som marketingchef.
Fingerspitz har støttet Paw Sko med skarp viden om e-shop drift og indsigt i, hvordan folk handler online – og med et skarpt øje for vores forretnings behov. Bureauets strategiske rådgivning om digital adfærd og kundeoplevelser på e-platforme har spillet en stor rolle i de valg, vi har truffet undervejs i digitaliseringen af Paw Sko.
Fingerspitz har hele tiden haft øje på den daglige drift og den glidende omlægning af indsatser, som var nødvendig. Vi har et super samarbejde, hvor teamet virkelig forstår, hvad jeg har brug for.”
Paw Sko er den lille danske familieejede skokæde
50 års erfaring har givet os en kæmpestor viden om fødder og fodtøj – og skabt en forståelse for familiernes behov. Vi ved, hvad vi taler om, og den erfaring deler vi ud af med et toptunet sortiment, inspiration og personlig rådgivning i 13 lokalt forankrede butikker og på vores fælles webshop.
Hos Paw Sko rammer du rigtigt første gang.