Retail

Er der kunder i butikken?
Får du nok ud af din
markedsføring?

Fingerspitz* gør dagligt en forskel for retailkunder, som har en fysisk butik og en e-commerce platform. Vi skaber trafik til butik og kan hjælpe dig med at få størst mulig effekt (ROAS) af dit marketingbudget.

Ved omlægning af marketingindsatser og en online tilstedeværelse skaber Fingerspitz* fremgang og mærkbare resultater for vores retailkunder.

– digital strategi og plan
– kreativt kampagneunivers
– ansvar for marketingbudget
– digital eksekvering

Nordfjeld

Vækst i omsætning

Nordfjeld har gennem de sidste år oplevet 100% vækst i butikken og en kraftig omsætningsvækst. Fingerspitz* har det fulde ansvar for marketingbudget og online markedsføring – alt med afsæt i forretningsforståelse og forbrugerindsigt.

Bjerg Iversen

Øget kundetrafik til butikken

Alle Bjerg Iversens markedsføringsaktiviteter er samlet hos Fingerspitz* for at sikre en rød tråd i kommunikation, kreativt univers og kampagner.
Hos målgruppen har vi sikret genkendelseseffekt og med den skabt øget kundetrafik til butikken.

Heiko Stumbeck

En stærk digital position

I Heiko Stumbecks 4 butikker elsker de kundebesøg, hvor de kan rådgive og vejlede deres mange kunder.
Med dyb forretningsforståelse og indsigt i Heiko Stumbecks ydelser har Fingerspitz* sikret en stærk digital position og kontinuerlig trafik til butikkerne.

Skal Fingerspitz* sætte skub i din annoncering?

  • Sparring
  • Digital strategi
  • Visuelt univers
  • Ideer
  • Kampagneplan
  • Digital eksekvering

Bowl’n’Fun

En digital platform, som sikrer flest mulige bookinger

Målet fra start var at opbygge en marketingmaskine for Bowl’n’Fun, der via machine learning algoritmer har fokus på optimering af omsætning og ROAS (Return on ad spend).

Fingerspitz* har skabt en enkel og brugervenlig platform for Bowl’n’Fun. Konceptet “De sjoveste oplevelser er dem, vi skaber med hinanden” og det enkle design skaber en inspirerende ramme om de budskaber, der skal formidles til målgrupperne.

Mød et team, der forstår retailmarkedet og kunderne

Produktkampagne, anledning, sæson, tema, markedsintroduktion eller always-on? Fingerspitz* har lang erfaring med at udvikle kampagnekoncepter til mange formål.

Fingerspitz* udvikler helhedsorienterede kampagneløsninger, som tager afsæt i din butik, dit behov og dine kunder.
Få en snak med Michael og hør mere om, hvordan Fingerspitz* kan skabe værdi for din forretning og øge kundetrafikken til din butik.

Michael Greve
Adm. direktør og ejer

+45 30 91 37 37

administrerende direktør