Webtilgang

Fingerspitz* har en kommunikativ tilgang til websites

Hjemmesiden er krumtappen i din digitale tilstedeværelse. Fingerspitz* udvikler helhedsorienterede webløsninger, som tager afsæt i dit brand, din virksomhed og i dine kunders behov.

Forenkling af det komplekse, godt design og målgruppeforståelse er kendetegnende for en webløsning fra Fingerspitz*.

– brugerrejse og oplevelse
– forståelse for målgruppen, deres behov og adfærd
– USP, de særlige kompetencer, ydelser og løfter til markedet
– brandfortællingen skal leve
– en stærk visuel ide
– enkel og sikker teknisk platform.

Kontakt Esben og hør mere om vores tilgang

Bowl’n’Fun

En digital platform, som sikrer flest mulige bookinger

Målet fra start var at opbygge en marketingmaskine for Bowl’n’Fun, der via machine learning algoritmer har fokus på optimering af omsætning og ROAS (Return on ad spend).

Fingerspitz* har skabt en enkel og brugervenlig platform for Bowl’n’Fun. Konceptet “De sjoveste oplevelser er dem, vi skaber med hinanden” og det enkle webdesign skaber en inspirerende ramme om de budskaber, der skal formidles til målgrupperne.

Klik og se casen her

BDL

Ny hjemmeside i øjenhøjde

BDL er totalleverandør af ERP-løsninger baseret på Microsoft. Det kan både være svært at sige og forstå – og svært at kommunikere.

Med afsæt i en vitaliseret identitet og en ny kernefortælling blev der skabt et nyt og tidsvarende hjemmeside, som udstråler BDLs værdiskabelse og gør kommunikationen mindre indforstået.

 

Sådan arbejder vi med udvikling af hjemmesider

Se punkt for punkt, hvordan vi arbejder.

1. Målsætning

Hvordan skal brugeren interagere med os, og hvad skal vi have ud af det?

  • Formål med indsats
  • Målsætning for succes
  • Brugerhandlinger

2. Brugerindsigt

Hvem taler vi til? Hvilken tankeproces ligger forud for deres handlinger?

  • Kunderejsen
  • Indsigt & analyse
  • Barrierer
  • Konklusion
  • Call-to-actions

3. Struktur og design

Hvordan bygger vi løsningen, så den imødekommer vores mål – samtidig med, at vi hjælper brugeren igennem mest gnidningsfrit, trygt og logisk?

  • Prioriteringer og opbygning
  • Kreativt univers og ide
  • Brandfit og kommunikation
  • Brugervenlighed
  • Konverteringsoptimering

4. Teknisk implementering

Det tekniske fundament er vitalt for en velfungerende onlineløsning.

  • Anbefalinger
  • Platform/CMS
  • Responsiv
  • Integrationer
  • Brugertests

5. Optimering og vedligeholdelse

Et website er aldrig færdigt. Det kræver løbende optimering og vedligeholdelse for at opretholde moment og effekt.

  • Tracking
  • Test
  • Tilpasning
  • Drift og support

6. Online synlighed

Vi skaber et realistisk billede af, hvad I selv kan drive internt.

  • Sociale medier
  • SEO
  • Google Ads
  • Youtube Ads
  • Display Ads
  • Nyhedsbreve

Danske Digterruter / SDU

Alle ønsker blev samlet i en mobilløsning

Danske Digterruter er et samarbejde mellem mere end 20 museer og digterhjem. Projektet er skabt og udviklet af SDU og støttet af Nordea Fonden. Danske Digterruter er oplevelser, der tilbyder både fysisk og mental bevægelse i de danske landskaber. Man rører sig. Man flytter sig mentalt. Man bliver berørt.

Fingerspitz* iscenesatte konceptet og og skabte den digitale platform, som er omdrejningspunkt for oplevelserne.

Se hele casen

Hjulby

Turning small components into big business

Fra Hjulby Automatdrejning til Hjulby CNC Turning.  
For Hjulby handler det ganske enkelt om at kunne bidrage bedst muligt til sine kunders forretning gennem service og produkter på et dansk kvalitetsniveau – på et europæisk marked.
Fingerspitz* hjalp med navn, koncept, fotos, animationsfilm og et helt nyt website.

Se hele casen

Koppenbjerg

Koppenbjerg Emballage fik en ny kommunikationsplatform

Koppenbjerg kommunikerede tidligere som producent og leverandør af transportkasser. Den ny strategi positionerer Koppenbjerg som rådgivningspartner og leverandør af skræddersyede transportemballager. 

Fra leverandør til partner – målet er at være relevant tidligt i kundernes beslutningsrejse. Ud over at skabe et nyt website har Fingerspitz* hjulpet med strategi, identitet og brandkoncept.

Klik og se casen her

Udnytter hjemmesiden dit forretningspotentiale?

  • Er indholdet relevant for dine kunder?
  • Hvilke barrierer møder brugeren?
  • Er designet up to date?
  • Styrker indholdet dit salg og dit omdømme?
  • Er der en rød tråd til resten af din kommunikation?
  • Er hjemmesiden enkel at håndtere?
  • Er siden forberedt til online markedsføring?

Mød et dedikeret team, der forstår din udfordringer

Optimeret hjemmeside? Ny hjemmeside? Kampagnesider?
Fingerspitz* udvikler helhedsorienterede løsninger, som tager afsæt i din virksomhed og i dine kunder.

Få en snak med Esben og hør mere om, hvordan et website kan skabe værdi for din forretning og dit brand.

Esben Hecht Bjørn
Kontaktchef

+45 30 91 37 37