Et website er krumtappen i din digitale synlighed

Målsætning
Hvordan skal brugeren interagere med os, og hvad skal vi have ud af det?
→ Formål med indsats
→ Målsætning for succes
→ Brugerhandlinger

Brugerindsigt
Hvem taler vi til? Hvilken tankeproces ligger forud for deres handlinger?
→ Kunderejsen
→ Indsigt & analyse
→ Barrierer
→ Konklusion
→ Call-to-actions

Struktur og design
Hvordan bygger vi løsningen, så den imødekommer vores mål – samtidig med, at vi hjælper brugeren igennem mest gnidningsfrit, trygt og logisk?
→ Prioriteringer og opbygning
→ Kreativt univers og ide
→ Brandfit og kommunikation
→ Brugervenlighed
→ Konverteringsoptimering

Teknisk implementering
Det tekniske fundament er vitalt for en velfungerende onlineløsning.
→ Anbefalinger
→ Platform/CMS
→ Responsiv
→ Integrationer
→ Brugertests

Optimering og vedligeholdelse
Et website er aldrig færdigt. Det kræver løbende optimering og vedligeholdelse for at opretholde moment og effekt.
→ Tracking
→ Test
→ Tilpasning
→ Drift og support

Online synlighed
Vi skaber et realistisk billede af, hvad I selv kan drive internt.
→ Sociale medier
→ SEO
→ ADWords
→ Nyhedsbreve
Bowl’n’Fun
Et website fyldt med sjove oplevelser
Fingerspitz* har skabt en enkel og brugervenlig digital platform til Danmarks største kæde af forlystelsesparker.
Konceptet “De sjoveste oplevelser er dem, vi skaber med hinanden” og det enkle design skaber en inspirerende ramme om de budskaber, Bowl’n’Fun skal formidle til målgrupperne.

Danske Digterruter / SDU
Alle ønsker blev samlet i en mobilløsning
De Danske Digterruter inviterer dig ud i landskabet og ind i litteraturen på en ny måde. Gå på opdagelse og fordyb dig i mødet med Danmarks store fortællere, der formede vores kultur- og natursyn.
by sega
Sega blev løftet til et helt nyt niveau
Sega blev til by sega og fik en helt ny markedsposition.

Mød et dedikeret team, der forstår dine udfordringer
Fingerspitz* udvikler helhedsorienterede webløsninger, som tager afsæt i dit brand, din virksomhed, dit behov og dine muligheder.
Få en snak med Esben og hør, hvordan et nyt eller optimeret website kan skabe værdi for din forretning.
Esben Bjørn
Kontaktchef
