Trepol

En skærpet positionering, en ny visuel identitet og en styrket online tilstedeværelse. Sådan lød opgaven, da Trepol, der designer og udvikler eksklusive emhætter, kontaktede Fingerspitz.

Arbejdsområder

  • Positionering og payoff
  • Visuel identitet
  • Foto
  • Brandbook
  • Website

Sådan gjorde vi Trepol til haute cuisine indenfor emfang

Trepol designer og udvikler emfang og emhætter til det eksklusive køkken. Med førsteklasses funktionalitet, kompromisløse materialevalg og en knivskarp æstetik adskiller Trepol sig fra ordinære emfang.

Med afsæt i denne eksklusivitet udviklede vi en positionering og et payoff, der formulerer essensen: Crown your kitchen. Udover den visuelle identitet og brandbook har indsatsen især koncentreret sig om en styrket online tilstedeværelse.

Zoom ind på smukke detaljer

En gennemarbejdet visuel identitet definerer samspillet mellem virksomhedens logo, farver, typografi, og fotos. Med Trepol gik vi all in på det æstetiske, og på en fotoskydning fik vi ram på det æstetiske design og produkternes high-end kvalitet og funktionalitet.

”Express yourself – select your colour. Som kunde hos Trepol kan alt lade sig gøre. Det skal den visuelle identitet afspejle. Med en positionering, der løfter Trepol op i et højere luftlag, har vi skabt et univers, hvor emhætten shiner som køkkenets key item”.

Mie Sandhus
Art director

Fingerspitz* bruger cookies

Vi anvender cookies for at sikre, at vi kan give dig den bedst mulige oplevelse på vores hjemmeside.
Cookies på denne hjemmeside bruges primært til at måle trafik og til at optimere sidens indhold.
Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af alle cookies.

læs mere

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk