• +45 66 12 38 20
Vælg en side

Orkla Foods Danmark

Udfordringen til Fingerspitz*: Skab et effektivt salgsværktøj, som Orklas Foodservice til enhver tid kan tage under armen eller bruge til at skaffe direkte ordrer til grossisterne.

Arbejdsområder:

  • Kampagner
  • Produktlanceringer
  • Emballagedesign
  • Digital salgsværktøj

Digitalt salgsværktøj altid up-to-date

Da Orkla Foods Danmark skulle udvikle en ny satsning inden for salgsmaterialer, faldt valget naturligt på Fingerspitz* som mangeårig samarbejdspartner. Løsningen blev et digitalt sortimentskatalog, der ikke bare præsenterer Orklas mange produkter og inspirerer slutkunden, men som også kan generere ordrer direkte til grossisten samt offline salgsmaterialer. Online løsningen sikrer, at salgsværktøjet altid er up-to-date. Mere fleksibelt bliver det ikke.

 

Opskriftshæfter vækker appetitten på Orklas brede produktsortiment

’Mere smag – inspiration til dine serveringer’, ’Danske egnsretter’ og ‘Anamma – inspiration til lækre kødfrie dage’ er blot nogle af titlerne på de mange inspirationshæfter, som Fingerspitz* har udarbejdet for Orkla Foods Danmark. Med stor knowhow indenfor Foodservice er Fingerspitz* en stærk sparringspartner, når en paraplyorganisation som Orkla Foods Danmark skal afsætte en bred produktportefølje til slutkunden og via grossister.

”Et tæt samarbejde og sparring med kunden giver bedre resultater. Det er Fingerspitz’ samarbejde med Orkla et godt eksempel på. En opgave starter altid med et konkret behov hos kunden, men ofte sker der det, at tingene udvikler sig undervejs. Det handler om synergi.”

Anna Aagaard
adm. direktør

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk