• +45 66 12 38 20
Vælg en side

Arbejdsområder:

  • Brandplatform
  • Positionering
  • Konceptudvikling
  • Visuel udformning
  • Indsalgsmateriale
  • POS
  • Rådgivning

Emballager – Storytelling som hyldevare

På et splitsekund skal emballagen fange forbrugerens opmærksomhed. Den skal skille sig ud på hylden. Ikke bare ved at se godt ud. Den skal sælge varen. Design af emballager er en kompleks genre, som kræver både kvantitativ og kvalitativ indsigt i markeder, kategorier og målgrupper. Siden 2002 har Fingerspitz* løst design- og kommunikationsopgaver for fødevarevirksomheder og mærkevarer indenfor fødevaresektoren. Hver gang handler det om at finde ind til produktets kernehistorie. Når den foldes rigtigt ud, lander varen i forbrugerens indkøbsvogn.

Gå på opdagelse i vores emballagedesign og branding af fødevarer her.

Fingerspitz* bruger cookies

Vi anvender cookies for at sikre, at vi kan give dig den bedst mulige oplevelse på vores hjemmeside.
Cookies på denne hjemmeside bruges primært til at måle trafik og til at optimere sidens indhold.
Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af alle cookies.

læs mere

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk