• +45 66 12 38 20
Vælg en side

HEIKO STUMBECK

Udfordringen til Fingerspitz*: Stram op på optikerkæden Heiko Stumbecks brandidentitet og kommunikation med udgangspunkt i deres klassiske og oprindelige værdier.

Arbejsområder:

  • Logo og visuel identitet
  • Kommunikation
  • Indretning og wayfinding
  • Grafiske materialer
  • Emballagedesign
  • Website

Sådan genfandt vi sjælen i en traditionsrig optikerkæde

Heiko Stumbeck er optikeren, der sætter en stor ære i at skabe brilleløsninger, som understøtter og styrker kundens personlighed og stil.
Som en del af løsningen greb vi tilbage i Heiko Stumbecks historie. I et nyt logo, som tog udgangspunkt i det oprindelige, lod vi virksomhedens værdier, sjæl og det gamle købmandsskab skinne igennem – som i den oprindelige butik.
Det unikke og personlige blev understreget af en moderne visuel strategi, som fungerer på tværs af både trykte og online-platforme.

Heiko Stumbecks nye logo udspringer af det oprindelige logo,
som kun eksisterede på facaden i butikken i Odense.
Fingerspitz* finpudsede og rentegnede logoet – så nu står både logo og identitet atter knivskarpt samtidig med, at de 
afspejler Heiko Stumbecks oprindelige sjæl og tradition.
Det var vigtigt at skabe en visuel og stærk kommunikation, som satte spot på personlighed og dét, at Heiko Stumbeck altid ser deres kunder i øjnene, før de sætter briller på dem.

Kasper Vestergaard Jensen
artdirector

Fingerspitz* bruger cookies

Vi anvender cookies for at sikre, at vi kan give dig den bedst mulige oplevelse på vores hjemmeside.
Cookies på denne hjemmeside bruges primært til at måle trafik og til at optimere sidens indhold.
Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af alle cookies.

læs mere

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk