Strategisk rådgivning

  • Bloggerkampagne
  • Valg af bloggere
  • Håndtering af influencer marketing
  • Salgskampagne
  • In store materialer

Udfordringen

I Tyskland drikker man ikke ingefær som shots, som vi gør i Danmark. Det ville Bangs ændre på. Og resultatet af den styrkede positionering udeblev ikke. I en enkelt kampagneperiode steg omsætningen med 50 %. Efterfølgende har Bangs oplevet en stor stigning i salget af Ingwershots, som tyskerne kan købe i real,- og familia, samt i udvalgte Rewe, Citti og Edeka butikker.

Sådan 9-doblede vi målsætningen

Ambitionen med bloggerkampagnen var at nå minimum 5000 læsere af blogindlæggene. De blev produceret af seks håndplukkede tyske bloggere, som Fingerspitz var med til at identificere og vælge som influencers. Den målsætning mere end 9-doblede kampagnen, som fik i alt mere end 47.500 læsere i en periode på seks måneder. Og det fortsætter. Hver dag er der op mod 500 nye views. Det har bidraget til et decideret boost af salget i de tyske supermarkeder – omsætningen steg med 50 % i kampagneperioden.

”Vi valgte Fingerspitz som samarbejdspartner på grund af deres viden om det tyske marked. Og det viste sig at være det helt rigtige valg. Fingerspitz rådgiver os på et strategisk niveau, men er også i stand til at eksekvere og hjælpe på et operationelt niveau”.

Arthur Rosenberg
eksportchef, Bangs

Fingerspitz* bruger cookies

Vi anvender cookies for at sikre, at vi kan give dig den bedst mulige oplevelse på vores hjemmeside.
Cookies på denne hjemmeside bruges primært til at måle trafik og til at optimere sidens indhold.
Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af alle cookies.

læs mere

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk