Om os

Lad os skabe
noget spitze sammen.

Hos Fingerspitz* har vi en holistisk tilgang til kommunikation. Indsigt og udsyn er forudsætninger for at træffe de valg, der får hele din kommunikation til at hænge sammen – og leve bæredygtigt. Online og offline.
Fingerspitz* er derfor en sammenbragt familie af kompetencer og discipliner. Vi tænker nyt, vi tænker på tværs og vi tænker i dybden. Når det lykkes bedst, sker det i et nært samarbejde med vores kunder.

*
Branding og strategi

→ Workshop → Brandplatforme → Positionering → Strategier → Branduniverser → Brandingkoncepter → Emballagedesign

*
Kampagne-koncepter

→ Kampagneafsæt og taktik  → Kreative universer og ideer → Kampagneplaner → Design og indhold

*
Digital performance

→ Landingpages og drift → SoMe-pakker → Contentcreation → Animation → Online markedsføring
Fingerspitz* er Googlepartner

*
Go-to Tyskland

Fingerspitz* har inhouse tysk ekspertise og kan tilbyde en gennemarbejdet plan for opstart og markedsintroduktion på det tyske marked.

Fingerspitz* er ejerledet
og 100 % uafhængig

Vi tror på og investerer i værdien af netværk. Hos Fingerspitz* støtter vi aktivt op omkring netværk i byen, som samler mange odenseanere. Vi er stolt sponsor af H.C. Andersen Festivals, Odense Håndbold og Riwal Readynez Cycling Team.
Kontakt Michael Greve på mag@fingerspitz.dk, hvis du vil høre mere.

Fingerspitz* reklamebureau blev grundlagt i 2002 af Anna Kromann Aagaard og Kirsten Dalgaard. I 2015 blev Michael Greve medejer.
Vi tror på tætte og langvarige relationer og udvikler os sammen med vores kunder.