Paw Sko
På god fod med dig
Udfordring

Paw Sko er en skotøjskæde med 15 landsdækkende butikker i Danmark. Brandingen skal differentiere Paw Sko i markedet og understøtte den enkelte butiks stærke lokale forankring.
Indsigt

Familien er omdrejningspunktet i Paw Skos univers. Paw Sko skal huskes som den lokale skobutik, hvor man lærte at binde snørebånd.
Koncepter

På god fod med dig
Fingerspitz har udviklet payoff’et ’På god fod med dig’, som ikke blot siger, hvor kunderne skal gå hen, men også hvorfor. Paw Skos særkende er den gode og nære service i butikken i lokalområdet, hvor hele familien kan få kvalitetssko.
Orson
Fingerspitz står bag idé og stregen til maskotten Orson, som er børnenes ven, når der skal måles fødder, bindes snørebånd el.lign. Udover udvikling af figuren fra scratch står Fingerspitz bag et univers af Orson-merchandise og instore materiale.
Anette Nielsen, projektleder hos Fingerspitz*
”Relationen mellem Paw Sko og Fingerspitz er vokset flere skonumre gennem årene. I dag står vi for at udvikle, producere og håndtere alle aktiviteter til offline og online markedsføring, herunder 20 årlige kampagner til kædens 15 landsdækkende butikker”.
Sådan kommer vi i mål
Kommunikationsrådgivning Kreative universer Animationer Video Produktkoncepter Instore Webdesign Websiteudvikling Google Adwords Nyhedsbreve og sms-tjeneste Online magasiner Digitale kampagner Sociale medier Content creation



ANDRE CASES
Roll-O-Matic
Steffen Sten
Audu
Fjernvarme Fyn
BDL
Hjulby CNC Turning
Odense Letbane
DriveClever
CPH Skabe
Bowl'n'Fun
Danske Digterruter
HJHansen Genvinding
Koppenbjerg Emballage
Paw Sko
HF & VUC Klar
Strandmølleskolen
China Experience
Kulturmaskinen
Slagter Lampe
H.C. Andersen Fonden
Scankab
Sega
God Morgen®
Orkla Foods Danmark
Gym Fyn
God Morgen®
Løgismose
Heiko Stumbeck