CPH Skabe
CPH Skabe specialiserer sig i professionel opmåling, montering og opsætning af flotte indbygningsskabe og garderobeskabe. De ønskede at øge deres bookinger og gøre deres online tilstedeværelse mere attraktiv og effektiv.
Udfordringen
Fingerspitz* fik ansvar for at forbedre CPH Skabes landingpage og digitale markedsføring med fokus på at øge konverteringer og få mere ud af deres markedsføringsbudget.
Løsningen
Vi gennemførte en komplet makeover af deres landingpage og skiftede fokus fra processen til det endelige produkt og løsning for kunden.
Fokus i det nye webdesign
- Inspirerende indhold med fokus på løsninger og slutprodukt
- Markant flere call-to-actions og nedbrydning af barriere for at booke et gratis besøg
Resultaterne
- Stigning på 42% for samme markedsføringsspend og deraf markant fald i CPL (cost pr lead)
- Klik til bookingportal steg med 245%
Fra os til jer
- Fokuser på det endelige produkt for kunden ved at inspirere og vise visuelt, hvad produktet er – for at øge engagement og konverteringer.
- Placering af tydelige call-to-actions og flere af dem strategisk på landingssiden er afgørende for at øge konverteringsraten.
- Arbejd altid strategisk med at øge konverteringsraten på dit website. Brug ikke alle ressourcerne på markedsføringen, da en øget konverteringsrate positivt påvirker alle kanaler og forbedrer hele dit mediespend.
Vil du også gerne forbedre din hjemmeside og øge din konverteringsrate?
Kontakt da vores kontaktchef Esben Hecht Bjørn
Esben Hecht Bjørn
Kontaktchef