Med CTAs og inspirerende indhold, fik vi lokket CPH Skabe ud ad vante rammer

CPH Skabe

CPH Skabe specialiserer sig i professionel opmåling, montering og opsætning af flotte indbygningsskabe og garderobeskabe. De ønskede at øge deres bookinger og gøre deres online tilstedeværelse mere attraktiv og effektiv.

Udfordringen

Fingerspitz* fik ansvar for at forbedre CPH Skabes landingpage og digitale markedsføring med fokus på at øge konverteringer og få mere ud af deres markedsføringsbudget.

Løsningen

Vi gennemførte en komplet makeover af deres landingpage og skiftede fokus fra processen til det endelige produkt og løsning for kunden.

Fokus i det nye webdesign

  • Inspirerende indhold med fokus på løsninger og slutprodukt
  • Markant flere call-to-actions og nedbrydning af barriere for at booke et gratis besøg

Resultaterne

  • Stigning på 42% for samme markedsføringsspend og deraf markant fald i CPL (cost pr lead)
  • Klik til bookingportal steg med 245%

Fra os til jer

  • Fokuser på det endelige produkt for kunden ved at inspirere og vise visuelt, hvad produktet er – for at øge engagement og konverteringer.
  • Placering af tydelige call-to-actions og flere af dem strategisk på landingssiden er afgørende for at øge konverteringsraten.
  • Arbejd altid strategisk med at øge konverteringsraten på dit website. Brug ikke alle ressourcerne på markedsføringen, da en øget konverteringsrate positivt påvirker alle kanaler og forbedrer hele dit mediespend.

Vil du også gerne forbedre din hjemmeside og øge din konverteringsrate?

Kontakt da vores kontaktchef Esben Hecht Bjørn

Esben Hecht Bjørn
Kontaktchef

+45 30 70 37 39

Send en mail

Klar kommunikation og tydelige CTAs ledte DriveClever frem med 67%

DriveClever

DriveClever er din samarbejdspartner, når din nye eller brugte bil skal serviceres og reparares lokalt. DriveClever tilbyder serviceaftaler alt efter behov til en fast, lav pris om måneden.

Udfordringen

Fingerspitz* fik ansvaret for at sørge for, brugeren vidste, hvad og hvilke oplysninger DriveClever ønsker fra forbrugeren i at skrive sig op til en kontrakt med henblik på mersalg.

Løsningen

Vi fokuserede på, at det skal være let at forstå for brugerene, hvilken handling og hvilke oplysninger, vi ønsker fra dem samt hvad de får ud af at vælge de forskellige muligheder:

  • Klare og tydelige overskrifter
  • Let læselige fordele, priser m.m.
  • Tydelige call-to-actions

Neden for kan du kigge ind i, hvilke mål vi havde for hver interface.

Målsætninger

  • Mål 1 – Få brugeren til at indtaste sin nummerplade
  • Mål 2 – Få information, uden at brugeren falder fra
  • Mål 3 – Få flest mulige til at udfylde kontaktinfo
  • Mål 4 – Sammenligning og valg af aftale
  • Mål 5 – Få bruger til at vælge aftale
  • Mål 6 – Få tilsendt kontrakt + mersalg

Vi imødekom de forskellige mål ved at have følgende i baghovedet, da vi designede deres nye leadflow:

  • Tydelige overskrifter
  • Klare call-to-actions
  • Bekræftelse af, at nummerpladen er korrekt
  • God vejledning af brugeren gennem deres foretagede valg
  • Prisfokus
  • Sammenligninger af det valg brugeren har truffet og de andre serviceaftalerspriser og indhold
  • Brug af checkmarks

Er du nysgerrig på at vide mere, eller skal vi tage et kig på jeres website eller leadflow?

Kontakt da Michael Bach Godballe

Michael Godballe
Digital forretningsudvikler og ejer

+45 51 34 55 66

Send en mail