Brandstrategi
DNA og identitet
Kreative universer
Contentudvikling
Emballagedesign
Kampagnekoncepter
Kanalstrategi og taktik
Websider og landingsider
Kampagneudvikling
SoMe-kampagner
Online markedsføring
FGZ* er Google-partner
Sparring og rådgivning. Planlægning og styring.
→ Brandstrategi
→ Kommunikationskoncept
→ Kreativt univers
→ Digital annoncering
Virksomheden har knap 300 ansatte og er en af Europas største varmeforsyninger.
Målet med kommunikationen for Fjernvarme Fyn er at opnå synlighed og bred anerkendelse for sin indsats som grøn frontløber, vigtig lokaludvikler og varmepartner på Fyn.
Kommunikationen omkring fjernvarme skal tale mere til følelserne, og opfattelsen skal løftes bredt – og grønt.
→ Brandplatform
→ Kommunikationskoncept
→ Visuelt univers
→ Contentguide
Opgaven for Fingerspitz var at skabe en platform, som opbygger og styrker Scankabs kendskabsgrad og position på et prispresset marked med dominante aktører.
Fingerspitz* har løftet kommunikationen op i en helt ny brandingsfære, hvor budskaberne er nøje knyttet til virksomhedens vision. Herfra udspringer konceptet: ’Nogle ser bare et kabel…’, der kan varieres til de forskellige målgrupper.
Det har givet brandet en unik stemme i markedet, er let at variere og er samtidig enkel at håndtere for Scankabs interne marketingafdeling.
→ Kommunikationskrog
→ Website
→ Kernefortælling
→ Visual opgradering
BDL er totalleverandør af ERP-løsninger baseret på Microsoft Dynamics 365 Business Central. Det kan både være svært at sige og forstå – og svært at kommunikere.
Derfor har Fingerspitz hjulpet BDL med en kernefortælling, der skal gøre det nemmere at kommunikere BDL’s ydelser og forretning. For selvom det godt kan gå hen og blive lidt teknisk, så bliver du mødt af rigtige mennesker, der hjælper dig med løsninger, der er til at forstå. Se hele casen her
→ Webdesign
→ Koncepter
→ Kommunikationsplatform
→ Online marketing
Fingerspitz* har skabt en enkel og brugervenlig platform for Bow’n’Fun. Konceptet “De sjoveste oplevelser skaber vi med hinanden” og det enkle design skaber en inspirerende ramme om de budskaber, der skal formidles til målgrupperne.
En stor del af marketingbudgettet er flyttet fra offline medier til digitale medier: Google Ads søgekampagner. Facebook / Instagram ads. Youtube annoncering. Og displayannoncering. Med opsætning af dashboard for primære mål for indsatsen og med omsætningstal, der opdaterer live. Se hele casen her
100 % uafhængig
Ejerledet
Lokal forankret
Siden 2002
Spitzerne tænker nyt, tænker på tværs – og tænker sig om. Vi udvikler helhedsorienterede løsninger, derfor går de strategiske, digitale og kreative kompetencer altid hånd i hånd .
Vi er reklamebureauet, der gør det nemt for kunden at vælge den rigtige løsning. Med forretningsindsigt udvikler og eksekverer vi branduniverser, ideer og kampagner – altid med øje for resultatet.
Se fingerspitz.dk