Cabicon

Velkommen til
Fingerspitz
Cabicon

Stærke virksomheder
vi samarbejder med

Kreative Koncepter

Brandstrategi
DNA og identitet
Kreative universer
Contentudvikling
Emballagedesign
Kampagnekoncepter

Digital kommunikation

Kanalstrategi og taktik
Websider og landingsider
Kampagneudvikling
SoMe-kampagner
Online markedsføring
FGZ* er Google-partner

Sparring og rådgivning. Planlægning og styring.

Fjernvarme Fyn
- et produkt med lav interesse

→ Brandstrategi
→ Kommunikationskoncept
→ Kreativt univers
→ Digital annoncering

Virksomheden har knap 300 ansatte og er en af Europas største varmeforsyninger. Målet med kommunikationen for Fjernvarme Fyn er at opnå synlighed og bred anerkendelse for sin indsats som grøn frontløber, vigtig lokaludvikler og varmepartner på Fyn.

Kommunikationen omkring fjernvarme skal tale mere til følelserne, og opfattelsen skal løftes bredt – og grønt.

Se hele casen her

Scankab – markedsposition
og kommunikationsplatform

→ Brandplatform
→ Kommunikationskoncept
→ Visuelt univers
→ Contentguide

Opgaven for Fingerspitz var at skabe en platform, som opbygger og styrker Scankabs kendskabsgrad og position på et prispresset marked med dominante aktører.

Fingerspitz* har løftet kommunikationen op i en helt ny brandingsfære, hvor budskaberne er nøje knyttet til virksomhedens vision. Herfra udspringer konceptet: ’Nogle ser bare et kabel…’, der kan varieres til de forskellige målgrupper.

Det har givet brandet en unik stemme i markedet, er let at variere og er samtidig enkel at håndtere for Scankabs interne marketingafdeling.

BDL
- Microsoft ERP-løsninger

→ Kommunikationskrog
→ Website
→ Kernefortælling
→ Visual opgradering

BDL er totalleverandør af ERP-løsninger baseret på Microsoft Dynamics 365 Business Central. Det kan både være svært at sige og forstå – og svært at kommunikere.

Derfor har Fingerspitz hjulpet BDL med en kernefortælling, der skal gøre det nemmere at kommunikere BDL’s ydelser og forretning. For selvom det godt kan gå hen og blive lidt teknisk, så bliver du mødt af rigtige mennesker, der hjælper dig med løsninger, der er til at forstå. Se hele casen her

Bowl’n’Fun
– en digital platform

→ Webdesign
→ Koncepter
→ Kommunikationsplatform
→ Online marketing

Fingerspitz* har skabt en enkel og brugervenlig platform for Bow’n’Fun. Konceptet “De sjoveste oplevelser skaber vi med hinanden” og det enkle design skaber en inspirerende ramme om de budskaber, der skal formidles til målgrupperne.

En stor del af marketingbudgettet er flyttet fra offline medier til digitale medier: Google Ads søgekampagner. Facebook / Instagram ads. Youtube annoncering. Og displayannoncering. Med opsætning af dashboard for primære mål for indsatsen og med omsætningstal, der opdaterer live. Se hele casen her

Se mere her

Gefühl for din forretning,
for samarbejdet og for din
kommunikation

100 % uafhængig
Ejerledet
Lokal forankret
Siden 2002

Lad os skabe noget
spitze sammen

Esben Hecht Bjørn

Digital projektleder ebb@fingerspitz.dk +45 30 70 37 39

Kirsten Dalgaard

Kreativ direktør og ejer kd@fingerspitz.dk +45 22 64 38 63

Stine Larsen

Projektleder sla@fingerspitz.dk +45 66 12 38 20

Det skal være godt tænkt

Spitzerne tænker nyt, tænker på tværs – og tænker sig om. Vi udvikler helhedsorienterede løsninger, derfor går de strategiske, digitale og kreative kompetencer altid hånd i hånd .

Vi er reklamebureauet, der gør det nemt for kunden at vælge den rigtige løsning. Med forretningsindsigt udvikler og eksekverer vi branduniverser, ideer og kampagner – altid med øje for resultatet.

Se fingerspitz.dk