Bæredygtig?

Hvad ved vi egentlig om bæredygtighed?

Vi taler og taler om bæredygtighed, og danskerne hylder FNs Verdensmål ved at sortere affald, undgå madspild, spise mere klimabevidst osv. Eller gør vi nu også det?

Vi danskere siger selv, at vi spiser mindre kød. Men Madkulturens seneste undersøgelse af danskernes mad- og måltidsvaner, Madkultur19, viser faktisk, at flere aftensmåltider indeholder kød end tidligere. Hvordan hænger det nu sammen?
Som fødevarebureau stiller vi altid skarpt på produkt og måltid. Hvad står egentlig i vejen for en bæredygtig forandring på middagstallerkenen? Det har vi sat os for at undersøge nærmere …

Fingerspitzerne erklærer marts 2020 for kødfri og stikker en finger i jorden for at blive lidt klogere på markedet gennem egne erfaringer

Vi vil leve kødfrit i en hel måned. Det gælder både vores fælles daglige frokost – og derhjemme i privaten.

Men hvad vil vi vide?

Hvilke barrierer lever i vores hoveder?
Hvad er de reelle barrierer?
Hvornår lykkes vi?
Hvorfor mislykkes vi?
Hvad kan vi lære af eksperimentet?

Følg os i tykt og tyndt i løbet af måneden på de sociale medier, hvor vi deler vores erfaringer.

Nysgerrig?
Kontakt Anna
og hør mere om eksperimentet

Anna Kromann Aagaard

Adm. direktør og ejer

aa@fingerspitz.dk
+45 22 64 38 03

Nuanceret grøn profilering?

Der er lige så mange bæredygtighedshistorier, som der er virksomheder. Så hvordan iscenesætter I jeres grønne produkter og ydelser på en unik måde?
Som reklamebureau hjælper vi jer med at finde og fortælle den bæredygtige og relevante grønne historie, som er forankret i netop jeres forretninggrundlag og strategi.

Det gør vi for bl.a. HJHansen og Sika-Design, der arbejder strategisk med FNs Verdensmål.

HJHansen Genvinding

Digital synlighed

Få en snak med Michael om bæredygtig B2B kommunikation 

Michael Greve

Kontaktdirektør & ejer

mag@fingerspitz.dk
+45 30 91 37 37

Bæredygtige fortællinger